Saturday, February 23, 2013

TURKISH: REROUTING...REROUTING - YENİDEN YÖNLENDİRME...YENİDEN YÖNLENDİRME

YENİDEN YÖNLENDİRME...YENİDEN YÖNLENDİRME

OKU:
Atasözleri 3:1-8

Senin her yönden onu kabul eder,
ve o senin yollarını doğrudan.
-Atasözleri 3:6

Merak etmeyin. Sağ nereye gidiyorum biliyorum." Benim yolcu dedim. O zaman bir neredeyse-insan sesi beni ratted: "parkur... yeniden yönlendirilmesine." Herkes ben kayıp olduğunu biliyordum şimdi!

Bu gün, sürücüleri milyonlarca bu sözcükleri veya diğerleri onlar gibi onlar pistin dışına gitmiş veya bir cevapsız bir işareti olarak tanımak. Ne zaman bir sürücü tabii ki, ama hemen yolda geri almak için yeni bir yol çizmeye başlar GPS cihazı sadece tanır.

Bazen İsa'nın takipçileri ruhsal yolda geri almak için yardıma ihtiyacım var. Biz biz en iyi biliyorum, ya da uzağa yavaşça, biz daha iyi ve gerçekten bu kadar uzak yürüme Tanrı istiyor bizimle gidiyoruz fark başarısız drift düşünüyorum çünkü biz isteyerek ders dışı saptırmak.

Tanrı bize bizim kendi, ancak sol değil. Bütün müminler kutsal ruh verdiği (Yuhanna 14:16-17; 1 Corinthians 3:16), kim hükümlü bize bizim günah (Yuhanna 16:8, 13). Ders dışı gidiyoruz, alarm çalar ve bizim vicdan tetikler (Galatyalılar 5:16-25). Biz uyarıyı görmezden gelebilir, ama biz bunu kendi zararına (Yeşaya 63:10; Galatyalılar 6:8).

Ne Tanrı iş hayatımızın kutsal ruh convicting bir çalışma olduğunu bilmek konforu! (Romalılar 8:26-27). Allah'ın Yardım ve rehberlik ile biz ona hoş bir yola devam edebilirsiniz. -Randy Odessa

Kutsal Ruh, biz duymak istiyorum
Senin iç promptings, yumuşak ve net;
Ve hala, küçük ses bize yardım
Biz yapabilir bu yüzden Tanrı'nın bizim seçim olacak.- D. DeHaan
*******************************************
Hiç bir yardımcı biz,
çünkü biz ruhu içinde.

INSİGHT
Atasözleri çalışma için yararlı bir yönünü A. Knowles tarafından İncil kılavuzudur. Atasözleri "hangi günlük yaşam... Tanrı'nın gerçeği damıtmak diyorsunHer şeyden önce onlar perfect companion-çekici, özgürleştirici, sürekli ve keyifli bilgelik tanıtmak. Tanrı'nın gerçek hayat, kim olduğumuzu ve nerede olursanız olun yaşadığımız tamamı için geçerlidir. Nasıl Tanrı'nın gerçeği bizim gündelik durumlar için geçerli olarak göstermek-evde ve İşte; evlilik ve aile içinde; Hükümet ve ticaret; ve bizim tepkiler, yaşam tarzı ve alışkanlıkları şekli kalp tutum içinde. Bütün bu alanlarda, Atasözleri hayat yolu ışık ve tehlike işaretleri her yolda bozmak için sonrası." Hepimiz hayatımızın her yönüyle için Atasözleri bilgelik uygulamak için yaratıcı yollar bulabilirsiniz.

Mübarek günler.
Bizim yaratıcısı Tanrının sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment