Friday, February 15, 2013

TURKISH: CRYING OUT TO GOD - TANRI'YA AĞLIYOR


TANRI'YA AĞLIYOR

OKU:
Mezmur 142

Dua ve niyaz...
yapılması, isteklerinizi bildirin
Tanrı'nın bilinen. -Filipililer 4:6

Bunca yıl sonra ben hala tam olarak dua anlamıyorum. Bana bir gizem şeydir. Ama bildiğim bir şey: Biz muhtaç olduğunuzda, dua yaylar doğal olarak bizim dudaklar ve kalplerimiz en derin düzeyde.

Ne zaman ne zaman bizim iyilik meydan ve tehlikede olduğunda biz bizim konfor bölgeleri dışında çekti biz bizim sınırlarının dışına itti biz bizim fikir korkmuş, biz refleksle ve istemsiz namaz için başvururlar. "Yardım, Rab!"bizim doğal çığlık olduğunu.

Yazar Eugene Peterson yazdı: "dua dilini sorun pota içinde sahte olduğunu. Ne zaman biz kendimizi yardımcı ve aramak için yardım, ne zaman biz değil biz kimiz ve bir değişiklik olduğunda biz nereye biz ve dışarı istiyorum, sevmiyorum, asli dili kullanıyoruz ve bu dil kökü dil dua olur."

Dua sorun başlar ve biz her zaman sorun bazı düzeyinde çünkü devam eden. Hiçbir hazırlık, kesin hiçbir kelime, hiçbir uygun duruş gerektirir. Bu yaylar bizden zorunluluk ve zaman içinde alışılmış yanıtımız her konuda - iyi ve kötü olur-bu hayatta karşılaştığımız (Filipililer 4:6). Ne bir ayrıcalık olduğunu şeyi Tanrı'ya dua taşımak için! - David Roper

Ne arkadaşına biz İsa var,
Tüm günahları ve ayı griefs!
Taşımak için ne bir ayrıcalık
Tanrı'ya dua her şey.- Scriven
********************************
Allah'ın yardım sadece bir dua uzakta olduğunu.

INSİGHT
Üst simge bu Mezmur, diyor, "[David] mağarada iken bir dua." Ne zaman o Kral Saul korkunç cinayet öfke kaçan Mezmurlar David akılda büyük olasılıkla oluşmaktadır (1 Samuel 22:1-2). Bu kriz deneyimi Allah'a haykırmak David neden oldu. Ama sorun David için benzersiz değildir. Onun Mezmurlar ile yeni bir ses her sonraki nesil için konuşuyoruz. Hayat, hatta sadık mümin için onun kez sorun ve endişe vardır. Bu Mezmur Allah dualarımız şikayet ve dilekçe yanı sıra bu övgü duyar gösterir.

Bir mübarek gün ve hafta sonu var.
Bizim yaratıcısı Tanrının sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment