Saturday, February 23, 2013

ROMANIAN: REROUTING...REROUTING - REDIRIJARE...REDIRIJARE

REDIRIJARE...REDIRIJARE

CITESTE:
Proverbe 3:1-8

În toate căile tale recunoaşte-l
şi el se directe căi de dvs.
-Proverbe 3:6

Nu vă faceţi griji. Ştiu chiar unde mă duc." I-am spus mea de pasageri. Apoi o voce aproape-umane a trădat-mă: "Rerouting... redirijare." Acum, toată lumea ştia am fost pierdut!

Aceste zile, milioane de drivere recunosc aceste cuvinte, sau alţii ca ei, ca un semn ca am plecat de pe pistă sau pierdut un viraj. Dispozitivul GPS recunoaşte nu numai atunci când un conducător auto este off course, dar imediat începe pune la cale o noua cale de a lua înapoi pe pistă.

Uneori, urmaşii lui Isus nevoie de ajutor pentru a obţine înapoi pe drumul spiritual. Am intenţionat poate veer off course, deoarece noi credem că ne cunosc cel mai bine, sau derivă departe încet, în caz contrar să observaţi Ne mutam mai departe şi mai departe de mers pe jos vrea Dumnezeu cu noi.

Dumnezeu nu ne-a lăsat pe cont propriu, cu toate acestea. El a dat tuturor credinciosilor Duhul Sfânt (Ioan 14:16-17; 1 Corinteni 3:16), care convinge-ne de păcatul nostru (Ioan 16:8, 13). Când vom off course, el sună alarma şi declanşează conştiinţa noastră (Galateni 5:16-25). Ne poate ignora avertismentul, dar am face acest lucru detrimentul propriile noastre (Isaia 63:10; Galateni 6:8).

Ce alinare să ştiu că Dumnezeu este la lucru în viaţa noastră prin activitatea convingătoare a Duhului Sfânt! (Romani 8:26-27). Cu ajutorul lui Dumnezeu şi de orientare, putem continua pe o cale care este plăcut să-l. -Randy Kilgore

Duhul Sfânt, pe care ne-ar auzi
Dumneavoastră îndemnurile interioare, moale şi clare;
Si ajuta-ne vocea ta mic
Aşa că am putea face lui Dumnezeu va alegerea noastră.- D. DeHaan
*******************************************
Ne pare niciodată fără un ajutor,
deoarece avem spiritul în termen.

O PERSPECTIVĂ
Ghid de Biblie de A. Knowles oferă o orientare utile pentru studiul de Proverbe. Proverbe "spun care distila adevărul lui Dumnezeu pentru viaţa de zi cu zi...Mai presus de toate, le introduc înţelepciune ca perfect de companie-atractiv, eliberator, constantă şi încântătoare. Adevărul lui Dumnezeu este valabil pentru întreaga viaţă, cine suntem şi ori de câte ori în care trăim. Proverbe Arată cum adevărul lui Dumnezeu se aplică nostru situaţii de zi cu zi-acasă şi la locul de muncă; în căsătorie şi de familie; în guvern şi a comerţului; şi în atitudini de inima care forma reacţiile noastre, un stil de viaţă şi obiceiuri. În toate aceste domenii, proverbe lumina calea vieţii şi post pericol semne pe fiecare drum să strice." Noi toţi găsi modalităţi creative de a aplica înţelepciunea Proverbelor la fiecare aspect al vieţii noastre.

Ai o zi binecuvântată.
Dragostea lui Dumnezeu Creatorul nostru mereu
Unitatea & piersică

No comments:

Post a Comment