Sunday, May 20, 2012

TURKISH: "I WILL COME BACK"


Günün Sözü: Mesih döndürür

"Geri gelecek"
[İsa], dedi "her şey hazır olduğunda, ben gelecek ve böylece nerede olduğumu bana her zaman olacak, olsun. Ve nereye gidiyorum ve nasıl gidilir biliyorum."
John 14: 3-4 nlt
Sözünü geri dönmek için
Bir çocuk olarak, George Tulloch hikayeleri tarafından hayran oldu Titanic . …1996 Yılında bir takım en iyi bilim adamları ve Denizciler biraraya ve kesin nokta nerede için yola 1912'de batan Titanic . O ve ekibi gemiye sayısız eserler kurtarabilmek için — gözlük, takı, dishware, bazı paralar ve benzeri. Ama birkaç yüz metre uzaklıkta büyük bir gövde parçası bulundu en heyecan verici şey dinlenme.

Takım yirmi tonluk taş demir, ama boşuna yükseltmek için elinden geleni yaptı. Ekip neredeyse görüneceği vardı bir noktada, onun hazine and. …the Atlantik bir fırtına patladı yapabilirsin iadesi. Onlar geri çekilmek zorunda kaldı önce Tulloch şaşırtıcı bir şey yaptım. O içine derin bir kez daha küçük bir denizaltı soyundan ve Robotik kol kullanarak, o küçük bir el yapımı afişini bölüme bağlı. Dedi, "geri gelecektir. George Tulloch."

Aynı nedenlerle bir sürü için İsa bize benzer bir mesaj yaptı. "Ben sizin için bir yer hazırlamak için gidiyorum...Her şey hazır olduğunda, ben gelecek ve sen almak"(John 14: 2-3). Bazı neden ilk etapta bakım merak edebilirsiniz. Neden o bile bizi geri almak isteyeyim? Ne iyi ona? Birçok yönden gibi değersiz ve hantal ve inatçı demir Atlantik tembel bu parçası olarak.

Ama İsa bize bu şekilde görmüyor. O oluşturma başından beri bu anı hayal ve zaman yanında artık o o yardımcı olamaz ama bu işareti kalplerimiz üzerinde bırakın. "Şimdi gidiyorum. Ama merak etmeyin, ı be back.

Sonsuzluk kucaklayan tarafından Tim LaHaye, Jerry Jenkins ve Frank m. Martin, Tyndale House Publishers (2004), giriş için 1 Ocak uyarlanmıştır.

Kazma derin: Bu hafta (Salı) ise serbest bırakılması Rapture , üç prequel hikayeler Left Behind serisine son.

İçerik Holy Bible, yeni yaşam çeviri ve diğer yayınlar Tyndale Publishing House türetilmiştir.

No comments:

Post a Comment