Thursday, May 24, 2012

TURKISH: COVERUPS STINK

COVERUPS KIYAMETİ

OKU:
32:1 Mezmur-5

Kutsanmış olduğunu,
tecavüz affetmiş,
olan günah kaplıdır.
-Mezmur 32:1

Taşan çöp depolama sitesindeki kokusu, büyüyen bir ortak endişe oldu. Böylece işçilerin kokusunu önlemek için tutulmamalıdır deodorant silah yüklü. Topuna birkaç galon koku bir dakika en fazla 50 metre uzaklıkta çöp putrefying, Höyük üzerinde sprey. Pis koku kaynağı kaldırılıncaya kadar ancak kaç galon deodorant püskürtülür olursa olsun kokulu çöp maskelemek için koku yalnızca bir cover-up görev yapacak.

Kral David, bir cover-up de çalıştı. Sonra onun zina ile Bathsheba o sessizlik, hile ve sevgi onun ahlaki hataları maskelemek için kullanmaya teşebbüs (2 Samuel 11-12). Ne zaman o sessiz kaldı o görüşmelerin yoğun yaşandığı hakkında Mezmur 32 ' de Tanrı el convicting (vv.3-4). İnanç artık dayanacak şekilde yapamaz, David onun günah kabul itiraf ve bunun repenting ortaya (v.5). O artık çünkü Tanrı onu affetti onu karşılamak için gerekli.

Bizim günah gizlemek için denemek futile. Kokusu bizim itaatsizlik, biz onu karşılamak için denemek için ne kullanmak yoluyla sızmak. Hadi çöp içinde ya da kupa Tanrı kabul ve taze temizlik onun lütuf ve mağfiret deneyim. Marvin Williams

Baba, sen benim günahları gizleyemezsiniz biliyorum
Sizin için ne zaman kalbinde olduğunu biliyorum. Onları şimdi itiraf
Sen. Bana temiz, beni bağışla ve yardım etmek beni
yepyeni bir başlangıç yapmak için. Amin.
**********************************************
Senin günah kendi ve deneyim
sevinç itiraf.

INSİGHT
Mezmur 32 yedi penitential Mezmurlar biridir (Mezmurlar 6; 38; 51; 102; 130; 143) - pişmanlık, tövbe ve Tanrı rahmet ve mağfiret için dönüm ifade dualar itiraf. Birçok bilim adamı David Mezmur 51 Mezmur 32, hangi o o mağfiret kutluyor önce kaleme inanıyorum (32:1-2). O günahkarlar onlar çok disiplinli Lord (vv.3-6, 8-11) diye onu göndermek için er geç yerine, tevbe ve Lord aramaya teşvik eder. Tevbe edenler kendi chastening ateşkes görmek kendi suçluluk tarafından sevinç yerini almış ve onların groaning sevinir ile değiştirilir. Onlar Tanrı'nın şaşmaz love (v.10) tarafından çevrili.

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment