Thursday, May 24, 2012

HEBREW: COVERUPS STINK

COVERUPS סירחון

קריאה:
מזמור סט: מכונותאפשרות-5

יבורך שאת
לסלוח עליו עבירה,
החטא שלו מכוסה.
-מכונותאפשרות מזמור

הריח אתר פסולת אשפה overflowing הפך דאגה ציבורית גוברת. כך עובדים מותקן high-pressured תותחים דאודורנט כנגד הריח. התותחים היתה לרסס כמה ליטרים של הבושם לדקה עד למרחק של עד 50 מטר לרוחב ערמות אשפה putrefying. עם זאת, לא משנה כמה ליטרים של דיאודורנט הם ריסס כדי להסוות את האשפה הדיפו, לניחוח יהווה רק טיוח עד מקור לריח מוסר.

דוד המלך ניסה טיוח גם. לאחר ניאוף שלו עם דוד ובת שבע, הוא ניסה להשתמש שתיקה הולכת שולל, אדיקות כדי להסוות את כשלונותיו מוסרית (סמואל 2 11-12). יישר כח ב 32 מזמור הוא מדבר על חווה את אינטנסיבי ליעקב יד האלוהים כאשר הוא המשיך לשתוק (vv.3-4). לא ניתן לעמוד על הרשעה עוד, דוד חשפו את חטאו אישור, על הדין ועל repenting זה (v.5). אין עוד צורך לכסות אותו כי האל forgave לו.

זהו עוד טעם לנסות להסתתר חטאינו. לריח של אי ציות שלנו לחלחל דרך כל מה אנחנו משתמשים כדי לנסות לכסות אותו. בואו להודות לאלוהים את האשפה ב או לבבות וניסיון טריים ניקוי שלו חסד ויכולת לסלוח. מרווין ויליאמס

אבא, אני יודע כי אין אפשרות להסתיר את החטאים שלי ממך
עליך לדעת מהו בלבי. אני מודה להם עכשיו
לך. מנקים לי, סלח לי ויעזור לי
כדי ליצור נקודת התחלה חדש לגמרי. אמן.
**********************************************
בבעלותה החטא וניסיון
השמחה של וידוי.

תובנה
מזמור 32 היא אחת משבע תהילים penitential (תהילים 6; 38; 51; 102; 130; 143) - תפילת הווידוי המבטאים בלי שנלקחת חזרה בתשובה, בפנותו אל אדון רחמים, סליחה. חוקרים רבים מאמינים כי דוד כתב מזמור 51 לפני מזמור 32, שבה הוא חוגג סליחה הוא קיבל (מכונותאפשרות-2). הוא מעודד החוטאים לחפש את ה' כדי לשלוח לו, בתשובה יותר מוקדם יותר מאשר מאוחר יותר, שמא הם מדי הם שעוצבו על ידי הלורד (vv.3-6, 8-11). ראה מי בתשובה שלהם חדלו chastening, יכול להיות אשמה שלהם הוחלף על ידי שמחה, והוחלף נאנח שלהם לשמחה. הם מוקפים אהבה unfailing של האל (v.10).

שיהיה לך יום מבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט

No comments:

Post a Comment