Thursday, May 31, 2012

HEBREW: FAULTY THINKING

חשיבה פגום

קריאה:
הרומאים 5: 12-21

אלוהים מדגים את האהבה שלו
לעברנו, בעוד זה היינו
עדיין החוטאים, ישו מת עבורנו.
-הרומאים 5: 8

ארבעה אנשים-פיילוט, פרופסור, שתוצאותיהם או של המטייל-היו טסים מטוס קטן כאשר מנועי מת. הטייס אמר, "יש רק שלושה מצנחים. שכן זהו אזור מישור, אני נוטל אחד מהם."הוא שם אותו, קפצה החוצה. אמר הפרופסור, "אני מזהירה, העולם זקוק לי, כך אני נוטל מצנח," ואז הוא קפץ.

הורה pastor המטייל, "אני לא רוצה להיות אנוכי, אתה לוקח מצנח האחרון."המטייל השיב, "יש עדיין שני משמאל, כך אנו יכולים לקבוע אחד. הפרופסור קפצה החוצה עם תרמיל גב שלי במקום ה מצנח!"אף-על-פי הפרופסור חשב שהוא לנחות בבטחה, הבטחתו התבססה על חשיבה פגום.

יש אנשים שיש להם הבטחה של גאולה המבוססת על חשיבה פגום. הם מאמינים כי נוכחות הכנסייה, טבילה או פשוט להיות טוב יקבל אותם לאישור מאלוהים. אבל המחשבה שלנו אינו תקין ואם לא מבוססים על מה אלוהים אומר במילה שלו. אלוהים אומר כי "כל חטאו" , כי אנחנו את אויביו. אבל דרך מותו ותחייתו של הבן שלו, אנו יכולים להתבצע מיד עם אלוהים (הרומאים 3: 23; 5: 8-10). לפי האמונה מה עשה ישו, ניתן לנו שלום עם אלוהים (5:1) וההבטחה של חיי נצח בשמיים.

האם אתה מאמין? שלך לנצח שמונח על כף המאזניים. לא סומך על חשיבה פגום אך לשים את האמונה בישוע. -אן Cetas

אני אני נותנת אמון בך, לורד ישו-
מתן אמון רק בך;
מתן אמון בך הגאולה המלאה,
מאוד, ללא תשלום.- Havergal
*********************************
אם אנו יכול להרוויח את הישועה שלנו,
לא היה אמור למות ישו לספק זאת.

שיהיה לך יום מבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט


No comments:

Post a Comment