Tuesday, May 22, 2012

HEBREW: FEAR NOT

אל תירא

קריאה:
ישעיהו 43:1-4

אל תירא, כי יש לממש אותם
; יש שנקרא לך על-ידי שלך
שם; אתה שלי. -43:1 ישעיהו

אשתי חלתה ברצינות במהלך ההיריון עם הילד השני. כפי הרופאים נאבקה כדי לאתר את הבעיה, היא המשיכה לגדול כל כך חלשים יותר מסוכנת.

צפיה suffer שלה הייתה תחושה אונים נורא עבורי, היו ימים כאשר הרגשתי כאילו היו אלוהים אינך שומע את התפילות שלנו. יום ראשון אחד, בזמן שאני מחפש נוחות מן הקודש, העיניים שלי נחתו על הפסוק הראשון 43 ישעיהו .

"אל פחד" אותו, שתחילתו וסופו "אתה שלי." באופן מיידי, רוח הקודש שנעשו המילים האישי. הדרך אינטימי כתובות אלוהים לישראל הזכיר לי את תשומת ליבו של ההווה תמיד לנו מדי: "כאשר עוברים המים דרך הנהרות... דרך האש..." (f887 1977.).כל צירוף מילים קם קרשנדו, מדפי ללבי.

הנוחות שלנו באותה שעה לא הגיעו הבטחות של ריפוי או ניסים, אבל לדעת היינו אף פעם לא לבד. היו לנו הרבה פעמים מפחידה אחרים, כולל רק לאחר הלידה של איתן, כאשר נראה כאילו הן הוא והן שריל תאבד. אבל אלוהים הייתה בשימוש דבריו לנחם אותנו, להכין אותנו באותם רגעים קשים יותר!

תן מילים אלה להיות תזכורת לך כי אתה אף פעם לא לבד. -רנדי Kilgore

לפעמים הפחד שלנו עשוי מהפקעת גדול כל כך,
אנו תתבגר הוכחה כי אלוהים נמצא ליד;
הוא אז אבא שלנו אומרת לנו,
"בעלי האמונה, ילדתי, ואם חושש."- ד De Haan
*******************************************
לא שוכחים לעולם בחשכה,
מה אתה יודע נכון באור.

תובנה
על רקע של חורבן גלות (ישעיהו 10: 3-4; 39:6-7), האל עודדו את ישראל עם והבטחת השיתוף "תירא" (43:1). דובר בגוף ראשון, אלוהים ואושרה כי ישראל היה שלו אנשים שנבחרו, יחסים מיוחדים עם אותו: "יש התקשרתי תוכל בשם שלך; אתה שלי"(m35 2002). כאן אלוהים מוצהר פעם נוספת כי הוא היה "אדון אלוהים שלך, אחד קדוש ישראל" (s55 2008), שלהם יוצר הגואל, הבעלים, מגן, המושיע (vv.-1-3). ישראל צורך לחשוש כי הם היו מאוד אהבו על ידי אלוהים (v.4). זה יהיה טפשי לישראל לא לבקש העזרה של אלוהים או תלויים לחלוטין ורק לו (31:1-3). הוא קורא אותם (לנו) כדי "להחזיר לו" (31:6; 55: 7).

שיהיה לך יום מבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט



No comments:

Post a Comment