Friday, May 25, 2012

HEBREW: CONVERSION

המרה

קריאה:
2 הקורינתים 12: 14-21

אני מאוד אשמח מבלה
בילה לנשמות שלך.
-קורינתוס 2 12: 15

לפני בעלי ואני נוסע, עלינו ללכת לבנק, מסחר בדולרים שלנו עבור המטבע של המדינה שאנחנו לביקור. אנו עושים זאת כך אנו יכולים לשלם עבור הוצאות בעוד אנחנו רחוק מהבית.

כאשר אנו הופכים נוצרים, סוג אחר של exchange מתקיים. החיים שלנו הם כמו המטבע בו אנו ממרים מאמצעי אחד למשנהו. אנו המסחר שלנו לחיים הישן חדש כך שנוכל להתחיל "לבלות" עצמנו בממלכה שונים. במקום לבזבז את עצמנו הסיבות של העולם הזה, אנחנו יכולים להתחיל לבלות את עצמנו למען המטרה של ישו.

השליח פאולוס הוא דוגמה טובה של הבדל זה. לאחר ההמרה שלו דרמטי בדרך לדמשק (מעשים 9), הוא החל לבלות את חייו בצורה שונה באופן משמעותי. במקום לרדוף אחרי נוצרים לאסור ולהרוג אותם, הוא התחיל לרדוף אחרי ללא-נוצרים כדי להמיר אותם. לאחר מכן הוא בילה את שארית חייו לרווחת שלהם. הוא כתב הכנסייה ב קורינתוס, "אני מאוד תשמח לבלות, בילה לנשמות שלך" (2 הקורינתים 12: 15). כל מה שהוא עשה היה שימח ילדיו הרוחניים (vv. 14, 19).

המרת משתנה הרבה יותר מסתם היעד הסופי שלנו. זה משנה את הדרך שבה אנו מבלים כל יום בחיינו. -קישור אקרמן ג'ולי

אלוהים, עזור לי להוציא את עצמי על מה יחזיק מעמד,
על מה לא תיעלם יום אחד.
אני נותן לך לבזבז ואני יהיה להקדיש החיים שלי
עבור אחרים, הרצון שלך. אמן
*****************************************
שההמרה רק של רגע-
שינוי אורך חיים שלמים.

תובנה
פול אמר שהוא היה תכנון ביקור נוסף עדיין הכנסייה (v.14). הראשון היה במהלך המסע מיסיונרית השני של פול בעת שהניח הכנסייה (מעשים 18: 1-18), ולאחר מכן נשארו כמה חודשים 18 ללמד אותם (פסוק 11). הביקור השני היה "ביקור כואבת" (ניב של 2: 1 הקורינתים 2) מאחר פול מול התנגדות חזקה מן המאמינים אחינו.

שיהיה לך יום מבורך.
האהבה של האל הבורא שלנו תמיד
אחדות ושקט




No comments:

Post a Comment