Thursday, May 31, 2012

TURKISH: FAULTY THINKING


HATALI DÜŞÜNME

OKU:
Romalılar 5: 12-21

Tanrı kendi sevgi gösterir
bize doğru bu süre içinde olduğumuzu
Yine de, Mesih bizim için öldü.
-Romalılar 5: 8

Dört kişi bir pilot, Profesör, bir papaz ve bir uzun yürüyüşe çıkan kimse-küçük bir uçak motorları ölünce uçan vardı. Pilot, dedi "sadece üç Paraşüt vardır. Çünkü bu uçağı, bunlardan alıyorum."O bunu koymak ve dışarı fırladı. Profesör, "parlak ve bana, Paraşüt, alıyorum bu yüzden dünyanın ihtiyacı" ve o dışarı fırladı dedi.

Sonra papaz söyledi uzun yürüyüşe çıkan kimse, "Ben son Paraşüt sizi çok bencil olmak istemiyorum."Cevap uzun yürüyüşe çıkan kimse, "İşte yine iki sol, böylece her biri olabilir. Profesör atladı dışarı ile Paraşüt yerine sırt çantası!"O güvenle Kara olur Profesör düşündüm ama onun güvencesi hatalı düşünme dayanıyordu.

Bazı insanlar Kurtuluş hatalı düşünme dayalı bir güvence var. Onlar kiliseye katılımı, vaftiz ya da sadece iyi onları Tanrı'dan onay kazanacaktır inanıyoruz. Ama bizim düşünce onun kelime Tanrı ne diyor dayalı değil, hatalı. Düşmanlarını olduğumuzu ve bu "Bütün günah işlediğimi" diyor Tanrı. Ama ölümü ve dirilişi O'nun oğlu aracılığıyla, biz doğrudan Tanrı ile yapılabilir (Romalılar 3: 23; 5: 8-10). Mesih yaptığıdır ın imanla biz cennette Tanrı (5:1) ve sonsuz yaşam güvencesi ile barış olabilir.

İnanabiliyor? Senin sonsuzluk tehlikede. Hatalı düşünme güvenmiyorum ama Mesih'e güvenmek. -Anne Cetas

[NULL]'Güvenme senden, Rab İsa-
Sadece sana güvenen;
Sana tam kurtuluşu için güvenen,
Büyük ve serbest.- Havergal
*********************************
Biz-kazanmak bizim Kurtuluş
İsa bunu sağlamak için ölmüş olacaktı değil.

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış


No comments:

Post a Comment