Tuesday, May 22, 2012

TURKISH: FEAR NOT

KORKMA

OKU:
Isaiah 43:1-4

I-si olmak itfa için Korkma,
size; Size çağrısında,
adı; Madeni gibidir. -Isaiah 43:1

Eşim onu gebelik sırasında bizim ikinci çocuk ağır hasta oldu. Doktorlar sorunu bulmak için mücadele gibi o büyümeye devam tehlikeli zayıf yani.

Ona acı izlerken çaresiz ve korkunç bir duygu benim için ve ne zaman sanki Tanrı bizim dua işitme değil hissettim gün idi. Süre ı was seyir konforu için din, bir Pazar günü, İşaya 43 ilk ayet gözlerimi indi.

"Korkma" başlar ve "sen benim var." ile biter Anında, Kutsal Ruh'un sözcükleri Kişisel yaptı. Tanrı adresleri İsrail hatırlattı bana yaptığı her zaman mevcut ilgi bize çok samimi bir şekilde: "... rivers... through fire ile suları üzerinden geçirdiğinizde" (2.).Kadar kreşendo, kalbim sayfaları her cümle yükseldi.

O saatte bizim konfor değil şifa veya mucizeler vaat geldi, ama bilerek asla yalnız kalmıştık. Biz çok korkutucu bazen vardı sadece Ethan'ın doğumdan sonra da dahil, ne zaman baktı sanki hem o, hem de Cheryl kaybolacak. Ama Tanrı sözleri bize rahatlık ve bize o zor anlar için hazırlamak için kullanılan vardı!

Bu sözler, sizi asla yalnız bir hatırlatma olsun. -Randy Kilgore

Bazen korku çok geniş tezgah,
Biz Tanrı'nın yanında olduğunu ispat için uzun;
Babamız bize diyor sonra ise,
"İnanç, benim çocuğum var ve korku değil."- d. De Haan
*******************************************
Karanlıkta unutmayalım,
ışığında gerçek olamayacak kadar biliyorsan.

INSİGHT
Yıkım ve sürgün fonunda (Yeşaya 10: 3-4; 39:6-7), Tanrı ile bir assuring "Korkma" (43:1) İsrail teşvik etti. İlk kişi konuşan Tanrı, İsrail seçilmiş kavmi ve onunla özel bir ilişki vardı ki doğruladı: "Ben sizin alanınızdır; çağrısında bulundu Mine are you"(v.1). Burada Tanrı'nın bir kez daha onun "Rab Tanrı, kutsal bir İsrail" olduğunu iddia (v.3), onların yaratıcısı, Redeemer, sahibi, koruyucu ve kurtarıcı (VV 1-3). Çünkü onlar büyük ölçüde Tanrı (v.4) tarafından sevdim İsrail korkma. O-cekti var olmak aptal değil Tanrı'nın yardım isteyin ya da yalnızca ve tamamen ona bağlı olan İsrail için (31:1-3). O bunları olması (ve ABD) "Ona geri dönmek için" çağrıları (31:6; 55:7).

Mübarek Günler.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Birlik ve barış



No comments:

Post a Comment