Monday, May 28, 2012

HEBREW: CONSUME MY LIFE

ההבטחה של היום: Word של האל הוא רב-עוצמה

לצרוך את החיים שלי
הוא לא טיפש מי נותן מה הוא לא לשמור כדי לקבל מה שהוא לא יכול להפסיד.
ג'ים אליוט, 1949

אלוהים, אני מתפללת אותך, אור אלה מקלות פעיל בחיי, עלולה לצרוב לך. לצרוך את חיי, האלוהים, כי זהו לצידך. אני מחפש לא חיים ארוכים, אך אחד מלא, כמוך, האדון ישוע.
ג'ים אליוט, 1948
תפילה ג'ים אליוט
כאשר הוא מת [מידיו של האינדיאנים אאוקה], ג'ים עזב מעט של ערך, כמו העולם מתייחסת ערכים....דברים חומריים, היו מעטים; בית הג'ונגל, כמה בגדים מתפורר, ספרים, וכלים. הגברים הלכו לנסות לחלץ את חמש [מיסיונרים — כל אחד מהם מת] החזיר לי מהגוף של ג'ים שלו שעון היד, וחוף from…the, עמודי מחברת התפילה שלו המכללה מטושטש. היה לא הלוויה, לא המצבה של הנצחה. …לאחר מכן לא ישן? היה זה "כאילו מעולם לא"? ג'ים נשאר לי, זיכרון, ועבור כולנו, מכתבים ויומנים אלה, עדותו של אדם אשר ביקשו אלא-רצונו של האל, התפלל חייו יהיו "תערוכה הערך של ידיעת האל".

הריבית אשר המצטברת ממדור קודם זה עדיין כדי להתגשם. זה הוא כורחו of… חייהםההודים יש בדעתו בצע את ישו, שמוצאן הדוגמה של ג'ים; בחייהם של רבים אשר לכתוב לי רצון חדש לדעת את האל כמו ג'ים. …מותו היה התוצאה של ציות פשוט הקפטן שלו.

ג'ים אליוט ארבעה מיסיונרים, נפגשו מותם מנסה להגיע ההודים אאוקה הנוצרי.
אליזבת אליוט , הצל של הקב ה
ממאמרו התנ ך תפילה ז'אן e. Syswerda, עורך כללי, Tyndale הבית מפרסמים (2003), p375.

לחפור עמוק יותר : סוף חנית על ידי סטיב סנט (Tyndale, 2005), בנו של סנט נייט, chronicles סיפורו של המפגש עם השבט האקוודורי, שהפך גם תמונה תנועה ראשיות.

תוכן שנגזר על התנ ך הקדוש, תרגום חדש חיים ופרסומים אחרים של בית Tyndale

No comments:

Post a Comment