Sunday, May 20, 2012

HEBREW: "I WILL COME BACK"

ההבטחה של היום: ישו יחזור

"אני יבוא בחזרה"
[ישוע אמר], "כאשר הכל מוכן, אני לבוא ולקבל אותך, כך תמיד יהיה איתי בהן אני. ואתם יודעים אני מתכוון, כיצד להגיע לשם."
ג'ון 14: 3-4 NLT
את הבטחתו לחזור
כילד, ג'ורג Tulloch היה מוקסם סיפורים הטיטאניק ....בשנת 1996 הוא להקים צוות של מדענים ומלחים הטובה ביותר ויצאו בדיוק בנקודה בה שקעה הטיטאניק בשנת 1912. הוא והצוות שלו היו מסוגלים לשחזר לכלוכים רבים מן הספינה — משקפיים, תכשיטים, dishware, כמה מטבעות וכדומה. אך הדבר המרגש ביותר שהם גילו הוא חתיכה גדולה של האל נח כמה מאות מטרים משם.
הצוות עשה כמיטב יכולתו לגייס את קטע עשרים-טון של ברזל, אך ללא הועיל. בשלב מסוים, שהצוות היה כמעט אותו …but שסערה נשבה פנימה האטלנטי …the and. מחודשים האוצר שלה. לאחר מכן Tulloch עשו משהו מפתיע לפני שהם נאלצו לסגת. הוא לתוך עמוק פעם נוספת בתוך צוללת קטנה ירדה באמצעות זרוע רובוטית, הוא מצורף לוח המטא בעבודת יד קטן לתוך המקטע. הוא אמר, "אני יבוא בחזרה. ג'ורג Tulloch."

עבור הרבה מאותן סיבות, ישו עזבו אותנו הודעה דומה. "אני הולך להכין מקום בשבילך...כאשר הכל מוכן, אני בא, וגם תקבלו"(ג'ון 14: 2-3). כמה עשויים לתהות מדוע הוא דואג מלכתחילה. מדוע הוא גם רוצה לפנות אלינו? איזו טובה אנחנו לו? במובנים רבים אנחנו בדיוק כמו חסר ערך, מסורבלת ולדרוש שאינו מוותר כמו חתיכת עצלן הברזל ב אוקיינוס האטלנטי.

אך ישו אינו רואה אותנו בדרך זו. הוא חלם הרגע הזה מאז תחילת הבריאה, שכעת, השעה היא ליד הוא לסייע אך להשאיר סימן זה על ליבנו. "אני עוזב כעת. אך אל דאגה, אני אהיה בחזרה.

ממאמרו החובק לנצח מאת טים LaHaye, ג'רי ג'נקינס, פרנק מרטן מסיה, מוציאים לאור של בית Tyndale (2004), ערך עבור 1 בינואר.

לחפור עמוק יותר: השבוע (יום ג') הוא הפרסום והתלהבות , האחרון של שלוש קומות פריקוול סדרת שמאלה מאחורי.

תוכן שנגזר על התנ ך הקדוש, תרגום חדש חיים ופרסומים אחרים של בית Tyndale

No comments:

Post a Comment