Monday, January 28, 2013

PERSIAN: THE GOOD OLD DAYS - خوب قدیمی روز


خوب قدیمی روز

دفعات بازدید:
Psalm 143:1-6

من به یاد داشته باشید روز
قدیمی. -143:5 مزمور

گاهی اوقات به اجرا از طریق سال ذهن ما و آرزوی آن زمان بهتر و محل
"خوب قدیمی روز."


اما برای برخی، گذشته تنها خاطره های بسیار تلخی بنادر. در اعماق شب، آنها شکست disillusionments و توهمات خود را درنگی کنند و فکر می کنم زندگی بی رحمانه دست آنها را رسیدگی است.

بهتر است به یاد داشته باشید گذشته که دیوید، توسط contemplating خوب است که به خدا، به انجام "تفکر در تمام آثار [او را]؛... الهه شعر و موسیقی در کار دست [او]" (Psalm 143:5). ما تماس بگیرید به ذهن lovingkindness خداوند، نعمت او را از طریق سال ميبينيم. این خاطرات که پرورش بالاترین خوب است. آنها بیرون کشیدن عمیق اشتیاق بیشتری از خدا و بیشتر از او مراقبت مناقصه. آنها گذشته محل آشنایی و کمک هزینه تحصیلی با خداوند ما تبدیل.

من یک داستان در مورد زن مسن است که در سکوت ساعت در صندلی rocking خود دست چین دار در دامان خود، چشم و زل زده کردن به فاصله دور بنشیند شنیده. یک روز دختر او را پرسید، "مادر، نظر شما در مورد زمانی که شما وجود دارد بنابراین بی سر و صدا بنشینم چیست؟"مادرش ملایم با چشمک زدن در چشم او، "است که فقط بین عیسی و من" پاسخ

دعا می کنم که ما خاطرات تاملات ما به حضور او رسم و خواهد بود. --دیوید طنابدار

من به شما وعده اند حضور من
با شما در همه جا شما بروید;
من را خواهد شد هرگز، هرگز شما را ترک
همانطور که شما اینجا در زیر سفر.- رز
******************************
یاران با مسیح مخفی است.
از شادی در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای.

بینش
این یکی از هفت penitential مزمور (مزمور 6، 32، 38، 51، 102، 130، 143) که در آن نویسنده بیان غم و اندوه عمیق بیش از گناه است. مزامير این در نظر گرفته شده برای کمک به بندگان خود به عنوان بگذار مردم است که حق تنها به حضور خدا رحمت خود را ببینید. در این مزمور دیوید-دنبال بی رحمانه دشمن و قبر خطر (vv.3-4)-cried رتبهٔ برای خدا رحمت و رستگاری (vv.1-2، 11-12)، نه بر اساس شایستگی خود را (v.2) بلکه خدا وفاداری و righteousness (vv.1، 11). عمیقا از sinfulness خود آگاه دیوید شناخته شده که او برای ایستادن در محضر خداوند واجد شرایط نیست "برای در [بینایی خود} هیچ کس زندگی صالح است" (v.2).

مبارک روز و هفته پیش رو را داشته باشد.
خدا خالق ما عشق همیشه
وحدت و صلح


No comments:

Post a Comment