Monday, January 28, 2013

HUNGARIAN: THE GOOD OLD DAYS - A RÉGI SZÉP NAPOK

A RÉGI SZÉP NAPOK

OLVASSA EL:
Zsoltárok 143:1-6

Emlékszem a napra
a régi. -Zsoltár 143:5

Néha a fejekben fuss vissza az évek során, és sóvárog részére jobb időben és helyen a
"régi szép időkre."


De néhány, a múltban kikötők csak keserű emlékek. Mélyen az éjszaka akkor gondold át, saját meghibásodások, disillusionments és fantáziák, és szerintem az a kegyetlen kézzel élet kezelte őket.

Jobb, hogy emlékezzen a múlt, mint David, másrészt a jó, hogy Isten is tette, hogy "meditálni [a] művek;... [a] keze munkáját múzsa" (Zsoltárok 143:5). Ahogy mi hívjuk, idézi az Úr lovingkindness, látjuk, hogy az évek során áldásait. Ezek az emlékek, amelyek erősítik a legfőbb jót. Egy mély vágy több, az Isten és az ő pályázat gondozás idézi. Ezek átváltozni a múltban a hely ismerete és a mi Urunk ösztöndíjat.

Hallottam egy történetet egy idős asszony, aki ül csendben órákig a hintaszékben kezét az ölében, hajtogatott szemmel nézett ki a messzi távolba. Egy nap lánya megkérdezte, "Anya, mit gondol arról, hogy mikor ül ott olyan halkan?"Az anyja halkan válaszolt:, a csillogás a szemében, "Ez csak között Jézus és én."

Azért imádkozom, hogy az emlékek és meditációk felhívja minket az ő jelenléte. -David Roper

Megígértem én jelenlétem
Veled bárhol ön megy;
Én akarat soha, soha nem hagyom!
Utazik itt alább.- Rózsa
******************************
Ösztöndíj a Krisztus a titok
a boldogság, most és mindörökké.

BETEKINTÉST
Ez az egyik hét bűnbánati Zsoltárok (6., 32, 38, 51, 102, 130, 143. zsoltár), ahol a szerző kifejezi mély bánat felett bűn. Ezek a Zsoltárok célja, hogy segítsék a hívek látják magukat mint bocsátva emberek akiknek csak jobbra, hogy belépjen az Isten jelenlétét, irgalomból. Ez a zsoltár-ben David-folytatta kíméletlenül az ellenség és a súlyos veszély (vv.3-4)-kiáltott ki az Úr irgalmas és szabadulást (vv.1-2, 11-12), nem alapul a saját érdeme (v.2.), de Isten hűsége és igazság (vv.1, 11). Mélyen tisztában a saját bűnössége, David elismerte, hogy ő nem volt minősített, állni az Isten jelenlétét, "az a [} látását senki sem él az igaz" (v.2.).

Áldott nap és hét előre is.
Isten, a Teremtő szeretet mindig
Egység és béke


No comments:

Post a Comment