Wednesday, April 10, 2013

TURKISH: HIRS YANLIŞTIR?

HIRS YANLIŞTIR?

OKU:
Koloseliler 3:22-24

Ne yaparsanız yapın, yürekten, yapmak
olarak Rab. -Koloseliler 3:23

Hırs yanlıştır? Tahrik olmak, en iyisi olmaya itmek için yanlıştır? Bu olabilir. Bizim hedef ve motivasyon doğru ve yanlış hırs arasındaki fark nedir-Tanrı'nın zafer için olup olmadığını veya kendi.

1 Selanikliler 4:1, içinde Paul Hıristiyanlar hayatlarını "Tanrım Lütfen için." yaşamak için olduğunu söyler Bazıları için onu memnun etmek için sürücüyü kurtuluş zaman anlık bir dönüşümdür; başkaları için dönüşüm kekeme-merdiven ve mis-starts dolu. Anında veya yavaş yavaş değişim olur olsun, Hıristiyan Tanrı'nın gol, değil bencil olanlar takip etmektir.

Yani, işyerinde soruyoruz: "Ne iş değişikliği başkalarına hizmet ve Tanrı yüceltmek bana yardım edecek?" Tanrı doğru odaklı hırs dışa onu ve diğerleri, her zaman ne o bize yetenekli ve bizi kullanmak istediğini soran odaklanmıştır.

Paul öneriyor "Tanrı korkusuyla, kalp samimiyet" ile çalışmamız (Koloseliler 3:22). Ne olursa olsun biz yapıyor kurulu odasında, docks nerede olursa olsun biz çalışıyoruz bileşenini-sanki Tanrı bunu yayınlamak için biz (vv.23-24).

Biz onu en yüceltmek ve biz şevk ve mükemmellik için onun zevk ile çalışırken en çok ona zevk bizim değil. Onun hizmet ve başkalarına hizmet için değil kendi kendine ve kişisel kazanç-çünkü o bizim tüm hak. -Randy Odessa

Tanrım, bana benim iş çabaları lezzet uygulamak yardım
Ben lütfen ki. Ben benim eylem ve kelime teklif
Bugün size getirmek için bir ifade zafer.
Bana bugün diğerleri noktası için kullanın. Amin.
********************************************
"Biz büyük olmaya çalışıyorum küçük büyümek."
-Eli Stanley Jones, misyoner

INSİGHT
Koloseliler üçüncü bölümde, Paul Hıristiyan yaşam eşlik doğru perspektif okurlarına hatırlatıyor. Mü minin kimlik İsa (vv.1-4), o nasıl Koloseliler talimatı olduğunu kurduktan sonra kendilerini doğru bir şekilde (İsa) görüntüleme davranış ve Düşünceler (VV 5-17) etkisi. Son olarak, Paul aile üyeleri ve çalışanlar (vv.18-25) talimat için çok somut terimler kullanır. Biz "Mesih ile yükseltilmiş çünkü" (v.1), bizim etkileşimleri başkalarıyla olan yeni kimliğe yansıtmak için. Bizim tutum ve çalışma, çaba Paul, diyor olmalı Tanrı'ya (vv.22-24) onurlandıran ve hayatımızı "İsa Tanrı ile gizli olduğunu" gerçeği yansıtır (v.3).

Bir mübarek gün ve hafta öncesinde var.
Bizim yaratıcısı Tanrının sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment