Tuesday, April 30, 2013

TURKISH: FANTASTİK TEKLİFLER

FANTASTİK TEKLİFLER

OKU:
1 Engin 1:3-9

[Allah'ın] bol rahmet vardır
bize yeniden bir yaşam için Hazreti
diriliş umut
İsa'nın. -1:3 1 Peter

Ben her gün e-posta kutumun sel inanılmaz Teklifler hayret ediyorum. Son zamanlarda bana bir hafta içinde geldi ücretsiz para teklif kadar ekledim ve benim "almak" 26 milyon Doları buldu. Ancak bu teklif her biri bir sahtekarlık olduğunu. Her biri-1 milyon dolarlık ödül 7 milyon dolar teklif etmek--dan-vicdansız kişiler tarafından para--dan beni sıkmak kime yalan ama hiçbir şey oldu.

Biz tüm savunmasız fantastik teklifler için dolandırıcılığı, gerçek ödemek sorun ama hiçbir şey içinde. Biz kesik rüyalarında biter yanlış umut sunulmaktadır.

Orada bir teklif, ancak, bu gerçek, harika ama inanç ötesinde. Tanrı yapar bize-Kurtuluş inanç çarmıhta İsa nın bitmiş çalışmalarında aracılığıyla teklif olduğunu: "Rab İsa Mesih, ve Eğer Believe kaydedilir" (Elçilerin İşleri 16:31). Bunu ona büyük ölçüde maliyet bir tekliftir- ve biz almak belgili tanımlık yarar. Romalılar kitap bize, "O yere bizim günahlarımız için ölüme teslim edildi ve bizim gerekçe için hayata geçirilen" söyler (4:25 NIV).

Evet kurtuluş olarak söyleyerek, biz olabilir (Titus 1:2), barış (Romalılar 5:1), AF umut (Efesliler 1:7), eşsiz tabiat (2:7) ve itfa (4:30). Bu gerçek anlaşma olduğunu. İsa nın ölümü ve dirilişi o sağlar. - Dave Branon

Muhteşem aşk! Nasıl olabilir
Yani sen, Tanrım, benim için ölmek?
Muhteşem aşk! Nasıl olabilir
Ki sen, Tanrım, benim için ölmek?- Wesley
*****************************************
Bizim kurtuluş sonsuz Tanrı'ya pahalı,
ama bu kesinlikle bizim için ücretsizdir.

INSİGHT
Çünkü onlar Hıristiyanlar zulüm müminler küçük Asya (Türkiye) teşvik Peter yazdı. Bu tür sıkıntılar beklenebilir üzeresiniz (1 Petrus 4:12), ve onlar gerçek ve inanç (1:7) kalitesini kanıtlamak. Ey iman edenler "çok sevinirler" (v.6) İsa nın örnek (2:21), Mesih'in acılarını değil, aynı zamanda onun zafer (1:7; 4:13) de sadece katılan aşağıdaki ayrıcalığı. Hak edilmemiş acı ve Tanrı'nın egemenliğini kesin teslim onun odak, 1 Peter bazen "Yeni Ahit olarak iş." denir

Bir mübarek gün ve hafta öncesinde var.
Bizim yaratıcısı Tanrının sevgi her zaman.
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment