Tuesday, April 30, 2013

HEBREW: ההצעות

ההצעות

לקרוא:
פיטרס 1 1:3-9

יש הרחמים בשפע [אלוהים]
שהוליד אלינו שוב כדי להתפרנס
מקווה בהסיר טינוף
של ישוע. -1 פיטר 1:3

אני מופתע לגלות ההצעות לא יאומן להציף את תיבת הדואר האלקטרוני שלי כל יום. לאחרונה הוספתי את הצעות חינם הכסף שהגיע לי בשבוע, שלי "לקחת" הסתכמו בכ-26 מיליון דולר. אבל כל אחד מציע אלה היה הונאה. כל אחד-מ פרס 1 מיליון דולר כדי הצעה 7 מיליון דולר-אלא שקר שנשלחו על ידי אנשים חסרי מצפון לסחוט כסף ממני.

אנחנו כל פגיעה פנטסטי ומציע-כדי הונאות כי המציאות תשתלם עם דבר מלבד צרות. הצענו תקווה שווא המסתיים בחלומות מקווקו.

אין הצעה אחת, עם זאת, כי הוא מקורי, למרות פנטסטי מעבר לאמונה. זוהי הצעה אלוהים עושה לנו-הישועה דרך אמונה בעבודה סיים ישוע על הצלב: "מאמינים על האדון ישוע המשיח, ואתה יישמר" (מעשי השליחים-16:31). זוהי הצעה שעלתה לו במידה רבה-אנו לקבל את היתרונות. ספרו של הרומאים אומר לנו, "הוא נמסר למוות על חטאינו, ונעור עבור ההצדקה שלנו" (4:25 ניב).

על-ידי אמירת כן לישועה, ניתן לנו מקווה השלום (טיטוס 1:2), (אל הרומיים 5:1), סליחה (אל האפסיים 1:7), עושר למחפשי (2:7), והגאולה (4:30). זהו הדבר האמיתי. מותו ותחייתו של ישוע מבטיח זה. - דייב Branon

אהבה מדהים! איך זה יכול להיות
כי אתה, אלוהים שלי, כשוויתרת למות למעני?
אהבה מדהים! איך זה יכול להיות
כי אתה, אלוהים שלי, כשוויתרת למות למעני?- וסלי
*****************************************
ישועתנו היה יקר לאין שיעור לאלוהים,
אבל הוא לגמרי בחינם לנו.

תובנה
פיטר כתב לעודד מאמינים באסיה הקטנה (טורקיה המודרנית), אשר היו נרדפים בגלל שהם היו נוצרים. צרות כאלה הם צפוי (הראשונה לפטרוס 4:12), הם מוכיחים את המציאות ואת איכות של אמונה (1:7). המאמינים יכול "מאוד לשמוח" (v.6) בהזכות בעקבות דוגמה ישוע (2:21), השתתפות לא רק הסבל של ישו אלא גם ב תהילתו (1:7; 4:13). בגלל ההתמקדות שלה סבל מוצדק והגשת חד-משמעית לריבונות של אלוהים, הראשונה לפטרוס הוא לפעמים המכונה "העבודה של הברית החדשה".

יש יום מבורך שבוע מראש.
אהבתו של אלוהים הבורא תמיד.
אחדות & שלום

No comments:

Post a Comment