Tuesday, April 30, 2013

CZECH: FANTASTICKÉ NABÍDKY

FANTASTICKÉ NABÍDKY

PŘEČTENO:
1 Peters 1:3-9

Má hojné milosrdenství [Bůh]
zplodil nás opět k prožívání
Doufám, že skrze vzkříšení
Ježíše Krista. -1 Petr 1:3

Jsem ohromen na neuvěřitelné nabídky, které zaplavují můj e-mail box každý den. Nedávno jsem přidal do nabídky volné peníze, které ke mně přišel v týdnu a můj "vzít" celkem 26 milionů dolarů. Ale každý z těchto nabídek byl podvod. Každý-od cenu 1 milion dolarů na 7 milionů dolarů nabídka-nebylo nic jiného než lež bezohledných lidí zaslat ždímají peníze ode mne.

Jsme všichni vystaveni fantastické nabídky na podvodech, ve skutečnosti splatit nic než potíže. Jsme jsou nabízeny falešné naději, že končí v přerušované sny.

Je tu jedna nabídka, však, že je pravý, ačkoli fantastické mimo víru. Je to nabídka, Bůh je pro nás spasení skrze víru v Ježíše odvedenou práci na kříži: "Věříte na Pána Ježíše Krista a uloží" (SK 16:31). To je nabídka, která ho stála značně- a my jsme si výhody. Kniha Římané nám říká, "Byl předán k smrti za naše hříchy a byl vychován na život za naše ospravedlnění" (4:25 NIV).

Tím, že říká Ano ke spáse, můžeme mít naději (Titus 1:2), mír (Římanům 5:1), odpuštění (EF 1:7), nesrovnatelné bohatství (2:7) a vykoupení (4:30). To je skutečné řešení. Ježíšovy smrti a vzkříšení je to jasný. - Dave Branon

Úžasná láska! Jak to může být
To ty, můj Bože, tebe pro mě zemřít?
Úžasná láska! Jak to může být
Že ty, můj Bože, tebe pro mě zemřít?- Wesley
*****************************************
Naše spása bylo nekonečně nákladné k Bohu,
ale je to pro nás zcela zdarma.

PŘEHLED
Peter napsal/a povzbudit věřící v Malé Asii (moderního Turecka), kteří byli pronásledování, proto, že byli křesťané. Takové problémy jsou očekávány (1 Petr 4:12), a dokazují, že v realitě a kvalita víry (1:7). Věřící mohou "značně radovat" (v.6) v privilegium po Ježíšově příkladu (2:21), nejen v Kristova utrpení, ale i v jeho slávě (1:7; 4:13). Vzhledem k jeho zaměření na nezasloužené utrpení a jednoznačné předkládat Boží svrchovanost 1 Petr je někdy označovány jako "práce v novém zákoně."

Mají požehnaný den a týden dopředu.
Bůh, náš Stvořitel vždy s láskou.
Jednoty a míru

No comments:

Post a Comment