Tuesday, April 30, 2013

POLISH: FANTASTYCZNE OFERTY

FANTASTYCZNE OFERTY

PRZECZYTAJ:
Peters 1 1:3-9

Ma liczne Miłosierdzia [Bóg]
zrodzony nas ponownie do życia
nadzieję, że poprzez zmartwychwstanie
Jezusa. -1 Piotra 1:3

Jestem zdumiony oferuje niewiarygodne, które zalewają mojej skrzynki e-mail codziennie. Ostatnio dodane oferty darmowe pieniądze, który przyszedł do mnie w ciągu tygodnia, i mojej "wziąć" wyniosła 26 milionów dolarów. Ale każdy z tych ofert było oszustwo. Każdy-z 1 milion dolarów nagrody oferta 7 milionów dolarów-nic ale kłamstwo wysłane przez pozbawionych skrupułów ludzi aby wycisnąć pieniądze ode mnie.

Jesteśmy wszystko narażone na fantastyczne oferty do oszustw, w rzeczywistości opłaca się z niczego, ale kłopoty. Oferowane są fałszywej nadziei, że kończy się w snach przerywaną.

Istnieje jedna oferta, jednak, że jest prawdziwy, choć fantastyczne nie do uwierzenia. Jest to oferta, Bóg sprawia, że do nas zbawienie przez wiarę w gotowe prace Jezusa na krzyżu: "Uwierzyć w Pana Jezusa Chrystusa i zostanie zapisany" (Dz 16:31). Jest to oferta, który kosztował go znacznie- i mamy korzyści. Książka Rzymian mówi nam, "Został wydany na śmierć za nasze grzechy i został podniesiony do życia dla naszego usprawiedliwienia" (4:25 NIV).

Mówiąc tak, aby zbawienia, możemy mieć nadzieję (Tytusa 1:2), pokoju (Rzymian 5:1), przebaczenie (EF 1:7), niezrównany bogactwa (2:7) i odkupienia (4:30). To jest real deal. Śmierć i zmartwychwstanie Jezusa gwarantuje to. - Dave Branon

Niesamowite miłości! Jak to możliwe
Że ty, mój Boże, przekroczyć gdyby Cię umarł za mnie?
Niesamowite miłości! Jak to możliwe
Że ty, mój Boże, przekroczyć gdyby Cię umarł za mnie?- Wesley
*****************************************
Nasze zbawienie było nieskończenie kosztowne do Boga,
ale to jest całkowicie wolny wobec nas.

WGLĄD
Peter napisał zachęcić wierzących w Azji mniejszej (Turcja), którzy byli prześladowani, bo oni byli chrześcijanami. Takie problemy są spodziewane (1 Piotra 4:12), i udowodnić, na rzeczywistość i jakość wiary (1:7). Wierzący może "znacznie radości" (v.6) w przywileju przykładem Jezusa (2:21), udział nie tylko w cierpieniach Chrystusa, ale także w jego chwale (1:7; 4:13). Ze względu na niezasłużone cierpienia i jednoznaczne poddanie się władzy Boga 1 Peter jest czasami określane jako "zadanie Nowego Testamentu."

Mieć błogosławiony dzień i tydzień naprzód.
Zawsze miłość Boga Stwórcy.
Jedności i pokoju

No comments:

Post a Comment