Tuesday, April 30, 2013

ESTORIAN: FANTASTILINE PAKUB

FANTASTILINE PAKUB

LOE:
1 Peters 1:3-9

[Jumala] rikkalik halastus on
sünnitasin meid jälle elu
Loodan, et läbi ülestõusmine
Jeesuse. -1 Peeter 1:3

Ma olen üllatunud uskumatu pakub, et üleujutuste minu e-posti kasti iga päev. Hiljuti lisasin vaba raha, mis tuli mulle nädal tööpakkumisi ja minu "võtta" Kokku 26 miljonit dollarit. Kuid iga neid pakkumisi oli pettus. Iga üks-alates 7 miljonit dollarit pakkumise auhinnaks $ 1.000.000-oli midagi, kuid raha minult pigistada hoolimatute inimeste poolt saadetud vale.

Me oleme kõik tundlikud fantastiline pakkumised-et petuskeemid et reaalsus tasub end ära, mitte midagi, kuid probleeme. Meil pakutakse vale lootus, mis lõpeb Katkendlikud unistused.

Seal on üks pakkumine, mis on siiski ehtne, kuigi fantastiline kaugemale usk. See on Jumal teeb meile-lunastus usu Jeesuse lõpetatud tööd ristil kaudu pakkuda: "Uskuge Issandasse Jeesusesse Kristusesse, ja sa ei salvestata" (Ap 16:31). See on pakkumist, et kulude talle oluliselt- ja me saame kasu. Roomlased raamat räägib meile, "Ta toimetati üle surm meie pattude eest ja tõsteti elu meie põhjendus" (4:25 NIV).

Öeldes Jah, et lunastus, meil on lootust (Tiitusele 1:2), rahu (Roomlastele 5:1), andestust (Efeslastele 1:7), võrratu rikkust (2:7), väljalaske- ja tagasivõtmistasu (4:30). See on tõeline tegeleda. Jeesuse surma ja ülestõusmist tagab see. - Dave Branon

Hämmastav armastus! Kuidas saab see olla
Mida sina, Jumal, shouldst suri minu jaoks?
Hämmastav armastus! Kuidas saab see olla
Et sina, mu Jumal, shouldst minu jaoks surra?- Wesley
*****************************************
Meie pääste oli lõpmatult Kallis Jumal,
Aga see on täiesti tasuta meile.

ÜLEVAADE
Peter kirjutas julgustada usklike väike-Aasia (tänapäeva Türgis), kes olid tagakiusamishirm, sest nad olid kristlased. Sellised mured on oodata (1 Peter 4:12), ja see osutub tegelikkust ja kvaliteeti usus (1:7). Usklikud "oluliselt Rõõmustage" (v.6) on privileeg pärast Jeesuse näide (2:21), osalevad mitte ainult Kristuse kannatustest, vaid ka ja tema auks (1:7; 4:13). Tänu oma fookuse teenimatu kannatusi ja üheselt mõistetav esitamine Jumala suveräänsusest, 1 Peter on mõnikord viidatud kui "töö uues Testamendis."

On õnnistatud päev ja nädal edasi.
Jumal meie looja armastuse alati.
Ühtsus ja rahu

No comments:

Post a Comment