Tuesday, April 30, 2013

SLOVENIAN: FANTASTIČNO PONUDBE

FANTASTIČNO PONUDBE

PREBERITE:
1 Peters 1:3-9

[BOŽJI] obilne milosti je
nas ponovno rojen za življenje
Upam, da skozi vstajenje
Jezusa. -1 Peter 1:3

Jaz sem sebe na neverjetno ponudbe, ki poplav moj e-poštni nabiralnik vsak dan. Pred kratkim sem seštejejo ponudbe prosti denar, ki mi je prišel v teden, in moj "sprejme" znašal 26 milijonov dolarjev. Ampak vsak od teh ponudb je bil goljufije. Sleherni nedoločni zaimek-od nagrado $1 milijon $7 milijonov ponudbo-je bil nič drugega kot laž poslal brezvestnih ljudi stisniti denar od mene.

Mi smo vsi občutljivi na fantastično ponudbe-za prevare, ki v resnici izplačalo z nič, ampak težave. Mi jih ponuja lažno upanje, ki se konča v črtkano sanje.

Obstaja eno ponudbo, ki pa resnično, čeprav je fantastično zunaj prepričanja. Je ponudba Bog naredi za nas-zveličanje po veri v opravljenem delu Jezusa na križu: "Verjemi v Gospoda Jezusa Kristusa, in bodo shranjene" (Apd 16:31). To je ponudba, ki je stala mu močno- in smo dobili koristi. Knjigi Rimljani nam pove, "On je bilo dostavljeno v smrt za naše grehe in se je pojavilo v življenje za naše utemeljitev" (4:25 NIV).

Z besedami, da za odrešenje, lahko imamo upanje (Titus 1:2), mir, odpuščanje (Rimljanom 5:1), (EF 1:7), Neuporediv bogastvo (2:7), in odkup (4:30). To je prava stvar. Smrt in Vstajenje Jezusa jamstva. - Dave Branon

Neverjetno ljubezen! Kako je to mogoče
Da ti, moj Bog, shouldst umrl za mene?
Neverjetno ljubezen! Kako je to mogoče
Da ti, moj Bog, shouldst umrl zame?- Wesley
*****************************************
Naše zveličanje je bilo neskončno drag, Bogu,
vendar je neomejenost prost v nas.

VPOGLED
Peter napisal spodbudilo vernike v Mali Aziji (sedanja Turčija), ki so bili preganjani, ker so bili kristjani. Te težave so lahko pričakuje (1 Peter 4:12), in dokažejo, da resničnost in kakovost vere (1:7). Verniki lahko "zelo veselim" (v.6) v privilegij naslednji primer Jezusa (2:21), sodelujejo ne le v Kristusovo trpljenje, temveč tudi v njegovo slavo (1:7, 4:13). Zaradi osredotočanja na nezasluženo trpljenje in nedvoumno predložitev Božji suverenosti, 1 Peter je včasih navedena tudi kot »delo, v Novi zavezi. «

Imajo blagoslovljen dan in teden vnaprej.
Bog naše Stvarnika ljubezen vedno.
Enotnost in mir

No comments:

Post a Comment