Tuesday, April 30, 2013

HUNGARIAN: FANTASZTIKUS AJÁNLATAINKKAL

FANTASZTIKUS AJÁNLATAINKKAL

OLVASSA EL:
1 Péter 1:3-9

[Isten] bőséges kegyelem van
egyszülött bennünket újra, egy élő
Remélem, a feltámadás után
Jézus. -1 Péter 1:3

Én vagyok lenyűgözött a hihetetlen kínál, hogy az árvíz az én-m e betű-levélszekrény minden nap. Nemrég adtam fel az ajánlatok szabad pénz, hogy eljött hozzám egy hét, és a "take" összesen 26 millió dolláros. De minden ilyen kínál egy csalás. Minden egy-egy 1 millió $ díjat egy $7 millió dolláros ajánlatot a-nem volt semmi, de a hazugság, a gátlástalan emberek küldött nekem pénzt présel.

Minden sebezhetőek vagyunk fantasztikus kínál-a csalások, a valóság pay-off, semmi baj, de. Mi kínálnak hamis remény, hogy véget ér a szaggatott álmait.

Van egy ajánlatot, azonban ez valódi, bár fantasztikus túl meggyőződés. Ez az ajánlat, Isten tesz minket-hiten keresztüli üdvözülés Jézus kész munka a kereszten: "Higgy az Úr Jézus Krisztus, és menti" (ApCsel 16:31). Egy ajánlatot, hogy a költségek rá nagyban- és mi kap a haszna. A könyv a rómaiak mondja, "Ő hozta felett halálra a bűneinkért, és emelték megigazulásunkért" (4:25 NIV).

Azzal, hogy igen, üdvösség, van remény (Titus 1:2), béke megbocsátás (Róma 5:1), (EF 1:7), páratlan gazdagság (2:7), és a megváltás (4:30). Ez az igazi. Jézus halála és feltámadása garantálja, hogy. - Dave Branon

Csodálatos szerelem! Hogyan lehet ez
Amit te, Istenem, mégis, akkor hal meg nekem?
Csodálatos szerelem! Hogyan lehet ez
Hogy te, Istenem, haragodban meghalni engem?- Wesley
*****************************************
Üdvösségünk volt Isten végtelenül költséges
de ez természetesen szabad-hoz minket.

BETEKINTÉST
Péter írta ösztönözni hívők kis-Ázsiában (mai Törökország), akik üldözték is, mert ők voltak a keresztények. Az ilyen gondok várhatóan (1 Péter 4:12), és bizonyítják, hogy a valóság és a minőség a hit (1:7). Hívők "nagyon örülnek" (v.6) az a kiváltság, a következő Jézus példáját (2:21), nem csak részt Krisztus szenvedését, hanem az ő dicsőségét, (1:7; 4:13). Mert a hangsúly a meg nem érdemelt szenvedés és egyértelmű benyújtandó Isten szuverenitását 1 Péter néha nevezik "a munka az Újszövetség."

Áldott nap és hét előre is.
Isten, a teremtő szeretet mindig.
Egység és a béke

No comments:

Post a Comment