Tuesday, April 30, 2013

SLOVAK: FANTASTICKÉ PONUKY

FANTASTICKÉ PONUKY

PREČÍTAJTE SI:
1 Peters 1:3-9

[] Hojnej Boha má
splodil nás opäť na bývanie
Dúfam, že skrze vzkriesenie
Ježiša. -1 Petr 1:3

Som ohromený neuveriteľné ponuky, ktoré povodeň mojej e-mailovej schránky každý deň. Nedávno som pridal do ponuky peňazí zdarma, že prišiel ku mne na týždeň, a moje "prijať" predstavovali 26 miliónov dolárov. Ale každý z týchto ponúk bol podvod. Každý jeden-od cenu 1 milión dolárov na 7 miliónov dolárov ponuku-nebolo nič, ale lož poslal bezohľadní ľudia to vymačkávání peňazí od mňa.

Sme všetci náchylné na fantastické ponuky-na podvody, ktoré v skutočnosti splatiť s ničím, ale problémy. Máme k dispozícii falošnú nádej, že končí v prerušovanou sny.

Tam je jedna ponuka, však, že je skutočný, hoci fantastické beyond belief. To je ponuka Boh robí pre nás-spásu skrze vieru v Ježiša hotové dielo na kríži: "Veriť na Pána Ježiša Krista, a vy, bude spasený" (skutky 16:31). Je to ponuka, ktorá ho stála výrazne- a sme si výhody. V knihe Rimania rozpráva, "Bola doručená nad na smrť za naše hriechy a bol zvýšený na život pre naše zdôvodnenie" (4:25 NIV).

Tým, že hovorí áno k spáse, môžeme mať nádej mieru (Titus 1:2), (Rimanom 5:1), odpustenie (Efezským 1:7), neporovnateľný bohatstvo (2:7), a vykúpenie (4:30). To je skutočné riešenie. Ježiš smrť a vzkriesenie zaručuje to. - Dave Branon

Úžasná láska! Ako to môže byť
Že ty, Bože, aby zomrieť pre mňa?
Úžasná láska! Ako to môže byť
Že ty, Bože, aby ma zomrieť?- Wesley
*****************************************
Naša spása bola nekonečne nákladný k Bohu,
ale je to úplne zadarmo na nás.

VHĽAD
Peter napísal povzbudiť veriacich v malej Ázii (moderné Turecko), ktorí boli prenasledovaní, pretože oni boli kresťania. Takéto problémy sú očakávané (1 Petr 4:12), a dokázať, že realita a kvalitu viery (1:7). Veriaci môžu "výrazne radovať" (v.6) privilégium Ježišovho príkladu (2:21) sa zúčastňujú nielen v Kristovo utrpenie, ale aj v jeho sláve (1:7, 4:13). Pretože jeho zameranie na nezaslúžene utrpenie a jednoznačné predloženie Božiu zvrchovanosť, 1 Peter je niekedy označovaná ako "prácu v novom zákone."

Majú požehnaný deň a týždeň dopredu.
Boh náš Stvoriteľ láska vždy.
Jednotu a mier

No comments:

Post a Comment