Tuesday, April 30, 2013

LITUANIAN: SIŪLO FANTASTIŠKĄ

SIŪLO FANTASTIŠKĄ

SKAITYTI:
1 Peters 1:3-9

[Dievo] gausiai gailestingumo turi
gimė mums vėl į gyvenimo
Tikiuosi, kad per sekmadienio
Jėzaus. -1 Petro 1:3

Aš stebėjosi neįtikėtinas siūlo, kad potvynių mano elektroninio pašto dėžutę kasdien. Neseniai, aš sudėti pasiūlymai dėl laisvų pinigų, kad atėjo pas mane per savaitę, ir mano "imtis" sudarė $26 mln. Tačiau kiekvienas iš šių pasiūlymų buvo sukčiavimas. Kiekvienas-nuo 1 milijono JAV dolerių prizą į 7 milijonų JAV dolerių pasiūlymas-buvo nieko, bet melas siųsti nesąžiningi žmonės išspausti pinigų iš manęs.

Mes visi jautrūs fantastinis pasiūlymai-į sukčiavimo, realybės atsiperka su nieko, bet bėdų. Mes pasiūlėme melagingą viltį, kad baigiasi punktyrine svajones.

Yra vienas toks pasiūlymas, tačiau tai tikras, nors fantastinis be tikėjimo. Tai pasiūlymas Dievas leidžia mums-išganymo per tikėjimą Jėzaus darbus ant kryžiaus: "Believe Viešpaties Jėzaus Kristaus, ir jums bus įrašytas" (AP.d. 16:31). Jis yra toks pasiūlymas, kuris jam kainavo labai- ir mes gauti naudą. Romėnai knyga pasakoja mums, "Jis buvo pristatytas per dėl mūsų nusikaltimų ir prikeltas mums nuteisinti" (4:25 MŽNV).

Pasakyti taip į išganymą, mes galime turėti tikiuosi (Titui 1:2), taikos (ROM 5:1), atleidimo (Efeziečiams 1:7), nepakartojama turtus (2:7), ir išpirkimo (4:30). Tai yra realus dalykas. Jėzaus mirties ir prisikėlimo garantuoja jį. - Dave Branon

Nuostabi meilė! Kaip būtų galima
Kad tu, Dieve, shouldst mirti už mane?
Nuostabi meilė! Kaip būtų galima
Kad tu, mano Dievo, shouldst die man?- Wesley
*****************************************
Mūsų išganymo buvo be galo brangu Dievas,
bet tai visiškai nemokamai mums.

ĮŽVALGOS
Peter parašė skatinti tikinčiųjų Mažojoje Azijoje (šiuolaikinės Turkijos), kurie yra persekiojami nes jie buvo krikščionys. Tokių bėdų turi būti numatyta (1 Petro 4:12), ir jie įrodyti, tapatybės ir kokybės tikėjimo (1:7). Tikintieji gali "labai džiaugtis" (v.6) – privilegija po Jėzaus pavyzdys (2:21), dalyvauti ne tik Kristaus kančių, bet ir jo šlovės (1:7, 4:13). Dėl jos dėmesio nepelnytas kančių ir nedviprasmiškai pateikti Dievo suverenumą, 1 Petro yra kartais vadinamas "Naujojo Testamento darbas."

Yra palaiminta dieną ir savaitę į priekį.
Mūsų kūrėjas Dievo Meilė visada.
Vienybės ir taikos

No comments:

Post a Comment