Sunday, November 18, 2012

TURKISH: WARNING LABELS - UYARI ETİKETLERİ


UYARI ETİKETLERİ

OKU:
Atasözleri 6: 16-22

Eğitim reproofs vardır
yaşam biçimi. -Atasözleri 6: 23

Uyarı etiketleri her yerde bugün-oyuncaklar için yeni aletleri üzerinden. Hatta ilaçlar, büyük olasılıkla yanlış gidebiliriz küçük baskı hakkında tüm sayfaları içerir.

Tanrı'nın Word, ruhsal sağlığımız için zararlı şeyler bizi uyaran uyarı etiketleri ile doludur. Ne zaman biz okumak, "altı bunları Tanrı nefret, Evet, yedi ona iğrenç" (Atasözleri 6: 16), o kapmak dikkatimizi gibi yanıp sönen bir uyarı sinyali. (Vv.17-19) aşağıdaki listesi, gurur ve sahtekârlık-günahları dünyevi ilişkileri zarar ve üzülmek bizim Semavi baba gibi yıkıcı eğilimler karşı uyarır. Daha fazla metin, o "vardır reproofs eğitim, yaşam tarzının" belirtir (v23). Başka bir deyişle, Tanrı'nın uyarıları eğlenceli dışında hayat, ama oldukça korumak ve yaşam korumak demek değildir.

Ben çocukken sonra kilise ve onu izlerken aniden dışında Bobby çalıştırmak doğru meşgul sokak arkadaşım ile ayakta her zaman hatırlayacağım. Annesi, "Dur!" bağırma duydum Özgürlüğüne engel olmayan, onu korumak için bir uyarı oldu.

Çok sık biz yanlış yönde çalışan durdurmak için Tanrı'nın uyarıları göz ardı ve sonuçları yaşadı. Yaptığı uyarılar heeding içinde özgürlük olduğunu hatırlatalım. Bizim iyi onlar. - Joe Stowell

Lord, eyvallah için senin kelime uyarılar
Bu korumak ve hayatımı korumak için tasarlanmıştır.
Öğretim ve reproofs kulak vermek yardım
Ben ki size hoş bir hayat yaşayabilir.
****************************************
Tanrı'nın Word uyarılar sevgi dolu
korumak ve bizi korumak için.

Bir mübarek gün ve hafta öncesinde var.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman
Barış ve birlik

No comments:

Post a Comment