Sunday, November 18, 2012

PERSIAN: WARNING LABELS - برچسب های هشدار دهنده


برچسب های هشدار دهنده

دفعات بازدید:
ا امثال 6: 16-22

هستند reproofs آموزش
شیوه ی زندگی. -ضرب المثل ها 6: 23

برچسب های هشدار دهنده دارد در همه جا امروز-از لوازم خانگی جدید را به اسباب بازی. حتی داروهای صفحات چاپ های کوچک درباره همه که احتمالا اشتباه می تواند شامل.

کلام خدا را با برچسب های هشدار دهنده هشدار ما را به چیزهایی را که مضر به سلامت معنوی ما است پر شده است. هنگامی که ما خواندن "اینها شش خداوند متنفر، بله، هفت زشتی به او هستند" (ضرب المثل 6: 16)، آن را grabs توجه ما مانند سیگنال هشدار چشمک. لیست است که به شرح زیر است (vv.17-19) را در برابر گرايشات مخرب مانند غرور و نادرستی گناهان بزرگى كه آسیب روابط دنیوی و grieve پدر آسمانی ما هشدار می دهد. متن بیشتر می گوید که "reproofs آموزش شیوه زندگی هستند" (v23). به عبارت دیگر به معنای هشدار خدا را سرگرم کننده از زندگی، بلکه برای محافظت و حفظ زندگی نیست.

من همیشه به عنوان یک کودک با دوست من اجرا بابی خارج از پس از کلیسا و به تماشای او ناگهان نسبت به خیابان مشغول ایستاده یاد داشته باشید. من شنیده ام مادرش به فریاد زدن، "توقف!" این هشدار دهنده برای محافظت از او را مانع از آزادی اش بود.

اغلب ما خدا هشدار برای توقف در حال اجرا در مسير غلط را نادیده گرفته و عواقب رنج می برد. بیایید به یاد داشته باشید که آزادی در غذای او هشدار وجود دارد. آنها برای ما خوب است. - استول، جو

پروردگار، از شما به خاطر هشدار در کلمه شما
که به قصد محافظت و حفظ زندگی من.
کمک به من توجه خود را reproofs و آموزش
که من زندگی خشنود به شما زندگی می کنند.
****************************************
کلام خدا را دوست داشتنی هشدار است
برای محافظت و حفظ ما.

مبارک روز و هفته پیش رو را داشته باشد.
خدا خالق ما عشق همیشه
وحدت و صلح

No comments:

Post a Comment