Sunday, November 18, 2012

HEBREW: WARNING LABELS - תוויות אזהרה


תוויות אזהרה

לקרוא:
פתגמים 6: 16-22

Reproofs של ההוראה הן
דרך חיים. -פתגמים 6: 23

תוויות אזהרה נמצאים בכל מקום היום-על פי מכשירי חשמל חדשים כדי צעצועים. תרופות אפילו כוללות דפים של הקטנות אודות כל זה יכול לקרות.

האלוהים הוא מלא תוויות אזהרה, המתריעה לנו על דברים שהם מזיקים לבריאות הרוחנית שלנו. כאשר אנו קוראים, "אלה דברים שש ה' שונא, כן, שבעה הם תועבה לו" (משלי 6: 16), היא תופסת את תשומת הלב שלנו כמו אות אזהרה מהבהב. הרשימה הבאה (vv.17-19) מזהיר מפני נטיות הרסניות כמו הגאווה מהוגנת-החטאים נזק הארציים קשרי גומלין, האב השמימי שלנו, וצריך להתאבל עליו. הטקסט נוסף קובע כי "reproofs של ההוראה הם דרך החיים" (v23). במילים אחרות, האזהרות של אלוהים אינם אמורים לקחת את ההנאה בחיים, אך דווקא להגן ולשמר את החיים.

אני תמיד אזכור כילד שעמד עם חבר שלי בובי מחוץ לאחר הכנסייה ורואה אותו לפתע לרוץ לכיוון הרחוב הסואן. שמעתי את אמא שלו צועק, "עצור!" היה זה אזהרה כדי להגן עליו, לא כדי לעכב את החופש שלו.

לעתים קרובות מדי אנחנו כבר התעלמה מאזהרות של אלוהים כדי להפסיק לרוץ בכיוון הלא נכון, סובל מההשלכות. בואו זכור כי יש חופש ההקשבה שלו אזהרות. הם טובים שלנו. - ג'ו Stowell

לורד, תודה על האזהרות ב- Word שלך
אשר נועדו להגן ולשמר את החיים שלי.
לעזור לי לשים לב reproofs והדרכה
כי אני יכול לחיות חיים זה נעים לך.
****************************************
האלוהים הוא מלא אהבה אזהרות
כדי להגן על ישמרו עלינו.

יש ביום בשבוע קדימה.
אהבתו של אלוהים יוצרנו תמיד
אחדות & שלום

No comments:

Post a Comment