Monday, December 10, 2012

UKRAINIAN: WHICH WAY? - ЯКИМ ЧИНОМ?

ЯКИМ ЧИНОМ?

ЧИТАТИ:
Осії 14

Шляхи ГОСПОДНІ мають рацію; на
праведний ходьби у них. -Осії 14: 9

Запитуючи це не моя улюблена справа. Я завжди відчуваю, що якщо я залишуся в його досить довго, в кінцевому підсумку знайду мого шляху. Моя дружина, Martie, з іншого боку, є завжди швидко поставити напрямки і недовірливий про мого небажання визнати, що я не маю поняття про те, куди я йду. Зрештою вона є мудрим. Вона отримує її призначення швидко і без angst поки я в кінцевому підсумку втратити.

Думаючи, що ми є достатньо розумні, щоб переміщатися життя на наших власних йде на відміну від попередження Писання, що говорить нам, "є шлях, що здається, прямо з людиною, але його метою шлях смерті" , (Приповісті 16: 25). Коли ми в розвилки дороги, ми повинні зупинитися і проконсультуватися шляхи Господні, "для шляхи ГОСПОДНІ мають рацію" (Осії 14: 9).

Життя є спрямованого підприємства. Це життєво важливо знати, як успішно прямого нашого життя до благословив і мирних відносин, значущі актів любові і послуги, повноцінного досвід з Богом та багатьох інших життєво важливих напрямків.

Прошу Бога для вказівки не просто гарні ідеї це чоловічий критично. "Повірте в ГОСПОДА всім серцем своїм.., і він повинен направити ваші контури" (Приповісті 3: 5-6).- Джо Stowell

Господи, я здамся моєї впертий тенденцію робити життя на
мої власні умови. Навчити мене, що моя "хочу на" призведе до
тупиковий вулиць і що ваша мудрість буде тримати мене
на шляху до все, що добре і плідним. Амінь.
*******************************************
Просити напрямки Бога, тому що він знає дорогу.

РОЗУМІННЯ
Осії 14 малює картину реставрації. Глава починається з описом впав і знедоленим Ізраїлю, як Осії заохочує їх до Господа про прощення (vv.1-3). Це закінчується нагадування про Бога догляд і надання. Осії використовує два зображення, щоб описати Божого догляд: ранкова Роса і дерево Кіпру (vv.5, 8). У сухий клімат пустелі Ізраїлю ці речі представлені життя і здоров'я.

Мати благословенний день і тиждень вперед.
Бог наш творець любов завжди.
Єдності та миру




No comments:

Post a Comment