Monday, December 10, 2012

TURKISH: WHICH WAY? - HANGİ YOL?


HANGİ YOL?

OKU:
Hosea 14

lord yolları haklısın; ,
onları haklı bir yürüyüş. -Hosea 14: 9

Yön sorma, benim en sevdiğim şey değil. Hep ona kalırsa yeterince ben sonunda benim yol bulacaksınız hissediyorum. Eşim Martie, Öte yandan, her zaman ben nereye gidiyorum hakkında bir ipucu yok kabul etmek benim isteksizliği hakkında yön sormak hızlı ve inanmaz. Sonunda, o akıllıca olanıdır. Ben sonuna kadar kaybolmadan iken o hızla ve angst için onu hedef alır.

Biz Kitab'ı, "görünüyor ki bir adam, doğru bir şekilde ama sonunda ölüm yolu" söyleyen uyarı aksine kendi gider yaşam gezinmek akıllı düşünme (Atasözleri: 1625). Bir çatal yolda olduğumuzu zaman durdurmak ve Lord, "yollar Lord haklısın" yolları bakın ihtiyacımız (Hosea 14: 9).

Hayat, tek yönlü bir kuruluştur. Nasıl başarılı bir şekilde hayatımızı mübarek ve barışçıl ilişkiler, sevgi ve hizmet anlamlı eylemler, Tanrı ile tatmin edici bir deneyim ve diğer hayati önem taşıyan yerlere bir dizi doğrudan bilmek hayati önemlidir.

Yön: Tanrı sadece bir iyi bir fikir-o değil soran kritik. "... Tüm kalp lord güven ve o sizin yolları doğrudan" (Atasözleri 3: 5-6).- Joe Stowell

Tanrım, ben hayatta yapmak benim inatçı eğilim teslim
kendi şartları. Öğret bana, benim "istiyorum'ın" yol açabilir
çıkmaz sokaklar ve bilgelik benim tutacak
yolda tüm bu iyi ve verimli. Amin.
*******************************************
Tanrı, o şekilde bildiği yol isteyin.

INSİGHT
Hosea 14 boya resim restorasyon. Hosea AF (vv.1-3) Lord aramak için onları teşvik bölüm düşmüş ve yoksul İsrail tanımı ile başlar. Tanrı'nın bakım ve hükmün hatırlatmaları ile biter. Hosea, Tanrı'nın Bakımı tanımlamak için iki resim kullanır: sabah çiğ ve Kıbrıs ağaç (vv.5, 8). İsrail'in kuru çöl ortamda, hayat ve sağlık bunları temsil.

Bir mübarek gün ve hafta öncesinde var.
Bizim yaratıcı Tanrı'nın sevgi her zaman.
Barış ve birlik




No comments:

Post a Comment