Monday, December 31, 2012

FINNISH: BLESS THE BOUNDARIES - SIUNATKOON RAJAT

SIUNATKOON RAJAT

LUE:
PS. 1

Siunattu on se mies, joka kävelee ei itse
neuvoja jumalattomien, eikä on
tiellä syntisten. -Psalmi 1: 1

Vuosikaudet olen työskennellyt ihmisten kanssa ole vielä tavata joku, jonka elämä oli kaikki sekaisin koska hän pitää Jumalan käskyt. Kuitenkin päivässä kun henkilökohtaista vapautta juhlitaan luovuttamaton oikeus puhua pienimpiin elämäntapamme Jumalan tiet usein pidetty rikkomisen. Ja jos joku puhuu hyväksi Jumalan rajoja suljetaan out of bounds. Mutta tämä vimma on vapaa, se pitäisi mennä huomaamatta yhteiskuntamme yhä korostuneempi kummittelee mielessä merkityksettömyyden ja epätoivoa.

Jumalan kansan pitäisi olla eri mieltä rajoja. Kuin Psalmin, meidän on ymmärrettävä, että siunattu elämä tulee ilahduttavia Herran laista (PS. 1: 2 - ei tässä elää kuin ne jotka "kävellessäni tahdissa jumalattomat tai siten, että syntiset ottaa" (v.1 NIV). Kuten Jeesus uskovia tunnistaa että Jumala rajat eivät ole tarkoitus ottaa pizazz elämältä. Sen sijaan ne ovat jumalallinen aidat rakennettu Jumalan viisaus haluamme välttää petos- ja holtiton elävä ongelmia.

Seuraavan kerran olet taipuvainen murtaa rajoja Jumalan muistaa hänen rakastava tarkoituksena aidat pystyttämiseen. Siunatkoon Jumala rajat ja siunatkoon teitä tapa valita. - Joe Stowell

Mitä vapaus on kaikilla halukkailla
Live Jumalan joka päivä!
Mutta ketjut bondage kahlitaan niitä
Jotka valitsevat nimimerkit.- D. DeHaan
**********************************
Jumalan aidat pitää sinut
rajoissa hänen siunauksensa.

TIETOA
PS. 1 esittelee kaksi elämäntapoja. Se eroaa rootedness jumalallista (vv.1-3) epävakaus jumalaton (vv.4-6) ja soittaa elää mukaan Jumalan sanaa. Hylkäämällä jumalaton tavalla, mutta ilahduttavia ja tottele Jumalan lakeja jumalallista henkilö asuu iloinen hedelmällinen ja turvallista elämää. Henkilö, joka hylkää Jumalan elämä on kuin akanat, lyhyt ja turha vähän ikuinen hyödyllisyys (v.4). Psalmin on johtopäätös? Tuomion ja tuhoa odottavat jumalattomia (v.5), Jumala suojelee ja säilyttää vanhurskas (v.6). "Siunattu" Psalmi, ensimmäinen sana on päättäväisesti vastakkain "kadotukseen" sen viimeisen sanan.

On siunattu päivä- ja viikko eteenpäin.
Jumala Luojamme rakastaa aina
Yhtenäisyyttä ja rauhaa

No comments:

Post a Comment