Tuesday, May 21, 2013

TURKISH: EMİN BİR KURTULUŞ

EMİN BİR KURTULUŞ

OKU:
Romalılar 10:8-15

Eğer senin ağız itiraf
İsa'nın Rab ve iman
Tanrı yükseltti kalp
Onun ölü, sen olacak
kaydedilir. -Romalılar 10:09

Bir hikaye Kraliçe Victoria İngiltere'nin derin bir ayin sırasında taşındı söyledi. Daha sonra o onun papaz, "bir kesinlikle ebedi Emanet bu yaşamda emin olabilir?" istediDiye bir cevap yoktu. Ama John Townsend adlı bir evangelist Kraliçenin soru hakkında duydum ve çok dua sonra o onu bir not gönderdi: "titreyen eller, ama içten sevgi, ve biz kesinlikle şimdi bizim sonsuz yaşam İsa hazırlamak gittik evde emin olabilir biliyorum çünkü aşağıdaki pasajlar kitap Okumayı Rahman Majesteleri sorabilir miyim: John 3:16; Romalılar 10:9-10?"

İki hafta sonra Yuhanna bu mektup aldı: "... Başvurulan kutsal kısımları dikkatle ve prayerfully okudum. Ben Mesih'in bitmiş iş için beni İnan güven hangi dedi ki evinde buluşmak için Tanrı'nın lütfuyla, 'Ben sizin için bir yer hazırlamak için gidip.'-Victoria Guelph "

Townsend bu hayatta biz sonsuz Emanet (v.9), güvence olabilir ve diğerleri için bir endişe de vardı emin. Neye dikkat John 3:16 ve Romalılar 10:9-10 , ebedi kaderi için ortalama. Tanrı günah affedilebilir olduğu ve ölümünden sonra onunla sonsuza kadar olacak ki güven vermek istemektedir. -Brent Hackett, RBC Türkiye Direktörü

Mübarek güvencesi, İsa benim olduğunu!
Oh, ne bir önceden tatma zafer ilahi!
Kurtuluş, satınalma Tanrı'nın varisi,
Doğmuş HIS onun kanda yıkanmış ruhu,.- Crosby
***************************************
Hayatını Allah'ın değişmeyen zarafet içinde köklü
asla sökülmüş.

INSİGHT
Uzun zaman önce bir pastoral bahçede bir test ile orijinal bizimkiler karşı karşıya. Tanrı ağaç ve bilgi iyi ve kötü yemek yasak. Ancak şeytan Tanrı'nın kelime sorguladı ve Eve inkâr ve itaatsizlik için neden verdi başarısız oldu. Bu başarısızlık inanç kurtuluş ihtiyacımız köküdür. Kefaret tahmin tarafından düşmek etkilerini tersine çevirmek Tanrı başladı. Belirleyici an ölüm ve İsa'nın dirilişi oldu. Bu ters yaşamaya bizim inanç kurtuluş (Romalılar 10:8-9) İsa-Tanrı'nın Word'de yerleştirmeniz gerekir.

Mübarek günler.
Bizim yaratıcısı Tanrının sevgi her zaman
Birlik ve barış

No comments:

Post a Comment